bimekan.com.tr
Mekan ara
GİRİŞ / ÜYELİK FİYAT AL
Oksijen Park Kır Davet Sayfasına Git

Oksijen Park Havuzbaşı Luxury Kır Düğünü Organizasyonu

OKSİJEN PARK HAVUZBAŞI LUXURY

850 kişilik Oksijen Havuzbaşı Luxury Kır bahçesinde hayallerindeki en özel düğünü gerçeğe dönüştür! Hafta içi yada hafta sonu, yemekli yada kokteyl düğün,  nişan, kına, sünnet organizasyonları, özel gün kutlama etkinlikleri, toplantı ve yemek organizasyonları için Yıldırım Millet Mahallesi'ndeki Oksijen Kır Davet sizleri bekliyor.

Oksijen Havuzbaşı Luxury Kır Organizasyon Hizmetleri

850 kişilik havuzbaşında özel konsept (ilk dans, nikah töreni, pasta seremonisi, takı törenleri özel tasarım havuz üstü köprü üzerinde gerçekleşmektedir)

Gelin yolunda 4 adet, ilk dans esnasında 10 adet (otomatik fünyeli volkan) ateşli görsel şovlarımız ile girişleriniz ve ilk dansınız daha ihtişamlı

Masalarda serpme tatlı, tuzlu kuru pasta ve kalp dondurmalı pasta kişiye özel porselen tabakta servis ile davetlilerimizin beğenisini topluyor.

İçecek İkramı (Coca Cola, Fanta, Uludağ gazoz, su)

Birinci sınıf servis ve garson hizmeti ile kusursuz hizmet.

Profesyonel piyanistlerimiz ile canlı müzik ve geniş repertuarları ile piyanistlerimiz gecenin enerjisini hiç düşürmüyor

Sınırsız video çekimini usb ile teslim ediyoruz. (Düğün esnasında salon içerisindeki çekimleri kapsamaktadır)

Sınırsız fotoğraf çekimlerini usb ile teslim ediyoruz. (Düğün esnasında salon içerisindeki gelin ve damat çekimlerini kapsamaktadır)

Gelin saçı alanında uzman anlaşmalı çözüm ortaklarımız üç ayrı lokasyonda bulunmaktadır. Size uygun olanı tercih edebilirsiniz

Araç süsleme (tül, çiçek, yazı) dahildir

400 Araçlık ücretsiz otopark hizmetimiz bulunmaktadır.

Bay & Bayan mescit

Jeneratör

Misafirlerimize özel çay bahçesi ve kafeterya hizmeti

Çocuk oyun alanları, oyuncaklar ve parkları

 

Oksijen Park'ta Yapabilecekleriniz

Düğün, kına, nişan, sünnet organizasyonları,

Baby shower, doğum günü ve özel parti organizasyonları,

Kongre, seminer, sempozyum, bayii toplantısı, kuruluş yıldönümü ve gala yemeği,

Personel moral gecesi, mezuniyet töreni, iftar yemekleri, kültürel organizasyonlar,

Dernek ve vakıf organizasyonları, tanıtım ve lansman toplantıları